ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, Prosimy o wypełnienie oświadczenia i wysłaniu go wraz ze zwracanym produktem/produktami na nasz adres:

Sklep Chwali Piętka 
ul. Kościuszki 39
23-400 Biłgoraj

tel. 728133912, adres mailowy: sklep@chwalipietka.pl

Kosztem zwrotów przesyłki obarczony jest klient, sklep nie zwraca kosztów przesyłki. Sklep nie przyjmuje przesyłek zwrotnych odsyłanych na koszt Sklepu oraz wysyłanych za pobraniem.

W terminie 14 dni od otrzymania zwracanego towaru Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (wartość towaru brutto) wskazaną na formularzu zwrotu, przelewem na wskazany rachunek bankowy Klienta.

Do paczki z oświadczeniem zwrotu i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Kliknij aby pobrać oświadczenie

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość można napisać odręcznie.

WYMIANA TOWARU

Wymiana towaru możliwa jest wyłącznie w sklepie stacjonarnym.

Klienci, którzy zakupili produkt w sklepie stacjonarnym mają możliwość dokonania wymiany na inny rozmiar lub kolor produktu pierwotnego. 

SKŁADANIE REKLAMACJI

Wszystkie produkty dostępne w Sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta.

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Klient, reklamujący produkt z tytułu rękojmi, jest zobowiązany odesłać go wraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres sklepu stacjonarnego:

Sklep Chwali Piętka, ul. Kościuszki 39, 23-400 Biłgoraj

Do reklamacji należy oddawać wyłącznie CZYSTE obuwie! Obuwie BRUDNE nie podlega reklamacji. Obuwie oddawane do reklamacji powinno odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym przyjętym w obrocie. 

Przesyłka z reklamacją może zostać wysłana Pocztą Polską lub kurierem. Sklep nie przyjmuje paczek wysyłanych za pobraniem. Koszt wysyłki towaru ponosi Klient.

Reklamację Klient może zgłosić w ciągu miesiąca od zauważenia wady, a czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Państwa reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zgłoszenia reklamacyjnego.

W przypadku uzasadnionej reklamacji sklep zobowiązuje się usunąć usterkę lub wymienić wadliwy produkt na nowy i pokryć koszty dostawy. W przypadku braku towaru Sklep zaoferuje klientowi inny, dostępny produkt lub zwróci równowartość ceny produktu.

Kliknij aby pobrać formularz reklamacji

Reklamacji nie podlegają:

  1. Wady jawne widoczne w momencie otrzymania zamówienia, które nie zostały niezwłocznie zgłoszone,

  2. Uszkodzenia mechaniczne produktu, np. starcie podeszwy butów, zarysowania powstałe w wyniku użytkowania itp, czy oderwania cekinów, dżetów, aplikacji na tkaninie.

  3. Naturalne zużywanie się produktów,

  4. Przemoczenia

  5. Odbarwienia

Ewentualne zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na wskazane w formularzu konto.

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny tel. +48 728133912 lub mailowy sklep@chwalipietka.pl