ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, Prosimy o wypełnienie oświadczenia i wysłaniu go wraz ze zwracanym produktem/produktami na nasz adres:

Sklep Chwali Piętka 
ul. Kościuszki 39
23-400 Biłgoraj

tel. 728133912, adres mailowy: sklep@chwalipietka.pl

Kosztem zwrotów przesyłki obarczony jest klient, sklep nie zwraca kosztów przesyłki. Sklep nie przyjmuje przesyłek zwrotnych odsyłanych na koszt Sklepu oraz wysyłanych za pobraniem.

W terminie 14 dni od otrzymania zwracanego towaru Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (wartość towaru brutto) wskazaną na formularzu zwrotu, przelewem na wskazany rachunek bankowy Klienta.

Do paczki z oświadczeniem zwrotu i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Kliknij aby pobrać oświadczenie

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość można napisać odręcznie.

WYMIANA TOWARU

Istnieje możliwość wymiany towaru w ciągu 14 dni na inny. Wymianie podlega tylko produkt nieużywany z oryginalnymi metkami i w niezniszczonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura). W takim przypadku klient ponosi koszty przesyłek związanych z wymianą.

Adres do zwrotów, wymian, reklamacji:

Sklep Chwali Piętka

ul. Kościuszki 39

23-400 Biłgoraj

tel. 728133912

W przypadku wymiany towaru na inny rozmiar całkowite koszty wymiany towaru ponosi Klient. Ponowna wysyłka towaru nastąpi po uiszczeniu przez Klienta kosztów wysyłki na konto Sprzedającego. Z uwagi na podawane na stronie produktu tabele rozmiarów nie ponosimy odpowiedzialności za błędnie dobrany przez Klienta rozmiar.Ponowna wysyłka towaru nastąpi po uiszczeniu przez Klienta kosztów wysyłki na konto Sprzedającego. Koszt przesyłki w przypadku wymiany to 11,99 zł ( przesyłka realizowana przez firmę kurierską InPost). Jeśli klient życzy sobie przesyłkę za pośrednictwem kuriera Pocztex48 koszt takiej wymiany to 12,99zł.

Dane do przelewu:

Chwali Piętka S.C. Iwona Mach, Robert Mach

08 1090 2590 0000 0001 3484 5761

Santander Bank Polska S.A.

 

SKŁADANIE REKLAMACJI

Wszystkie produkty dostępne w Sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta.

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Klient, reklamujący produkt z tytułu rękojmi, jest zobowiązany odesłać go wraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres sklepu stacjonarnego:

Sklep Chwali Piętka, ul. Kościuszki 39, 23-400 Biłgoraj

Do reklamacji należy oddawać wyłącznie CZYSTE obuwie! Obuwie BRUDNE nie podlegają reklamacji. Obuwie oddawane do reklamacji powinno odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym przyjętym w obrocie. 

Przesyłka z reklamacją może zostać wysłana Pocztą Polską lub kurierem. Sklep nie przyjmuje paczek wysyłanych za pobraniem. Koszt wysyłki towaru ponosi Klient.

Reklamację Klient może zgłosić w ciągu miesiąca od zauważenia wady, a czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Państwa reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zgłoszenia reklamacyjnego.

W przypadku uzasadnionej reklamacji sklep zobowiązuje się usunąć usterkę lub wymienić wadliwy produkt na nowy i pokryć koszty dostawy. W przypadku braku towaru Sklep zaoferuje klientowi inny, dostępny produkt lub zwróci równowartość ceny produktu.

Kliknij aby pobrać formularz reklamacji

Reklamacji nie podlegają:

  1. Wady jawne widoczne w momencie otrzymania zamówienia, które nie zostały niezwłocznie zgłoszone,

  2. Uszkodzenia mechaniczne produktu, np. starcie podeszwy butów, zarysowania powstałe w wyniku użytkowania itp, czy oderwania cekinów, dżetów, aplikacji na tkaninie.

  3. Naturalne zużywanie się produktów,

  4. Przemoczenia

  5. Odbarwienia

Ewentualne zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na wskazane w formularzu konto.

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny tel. +48 728133912 lub mailowy sklep@chwalipietka.pl