ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go wraz ze zwracanym produktem/produktami na nasz adres:

Chwali Piętka obuwie dziecięce
ul. T. Kościuszki 33g
23-400 Biłgoraj

tel. 728133912

Kosztem zwrotów przesyłki obarczony jest klient, sklep nie zwraca kosztów przesyłki. Sklep nie przyjmuje przesyłek zwrotnych odsyłanych na koszt Sklepu oraz wysyłanych za pobraniem.

W terminie 14 dni od otrzymania zwracanego towaru Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (wartość towaru brutto) wskazaną na formularzu zwrotu, przelewem na wskazany rachunek bankowy Klienta.

Do paczki z oświadczeniem zwrotu i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Kliknij aby pobrać oświadczenie

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość można tez napisać odręcznie.

WYMIANA

Istnieje możliwość wymiany towaru w ciągu 14 dni na inny. Wymianie podlega tylko produkt nieużywany z oryginalnymi metkami i w niezniszczonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu. W takim przypadku klient ponosi koszty przesyłek związanych z wymianą. W przypadku wymiany towaru na inny rozmiar całkowite koszty wymiany towaru ponosi Klient. Ponowna wysyłka towaru nastąpi po uiszczeniu przez Klienta kosztów wysyłki na konto Sprzedającego. Z uwagi na podawane na stronie produktu tabele rozmiarów nie ponosimy odpowiedzialności za błędnie dobrany przez Klienta rozmiar.

SKŁADANIE REKLAMACJI

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Przygotuj dokument reklamacyjny, powinien on zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia i przyczyny reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Wyślij zdjęcia reklamowanego produktu oraz dokument reklamacyjny na adres: sklep@chwalipietka.pl

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny tel. +48 728133912 lub mailowy.