ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go wraz ze zwracanym produktem/produktami na nasz adres:

Chwali Piętka obuwie dziecięce
ul. T. Kościuszki 33g
23-400 Biłgoraj

tel. 728133912

Kosztem zwrotów przesyłki obarczony jest klient, sklep nie zwraca kosztów przesyłki. Sklep nie przyjmuje przesyłek zwrotnych odsyłanych na koszt Sklepu oraz wysyłanych za pobraniem.

W terminie 14 dni od otrzymania zwracanego towaru Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (wartość towaru brutto) wskazaną na formularzu zwrotu, przelewem na wskazany rachunek bankowy Klienta.

Do paczki z oświadczeniem zwrotu i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Kliknij aby pobrać oświadczenie

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość można tez napisać odręcznie.

WYMIANA

Istnieje możliwość wymiany towaru w ciągu 14 dni na inny. Wymianie podlega tylko produkt nieużywany z oryginalnymi metkami i w niezniszczonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu. W takim przypadku klient ponosi koszty przesyłek związanych z wymianą. W przypadku wymiany towaru na inny rozmiar całkowite koszty wymiany towaru ponosi Klient. Ponowna wysyłka towaru nastąpi po uiszczeniu przez Klienta kosztów wysyłki na konto Sprzedającego. Z uwagi na podawane na stronie produktu tabele rozmiarów nie ponosimy odpowiedzialności za błędnie dobrany przez Klienta rozmiar.

SKŁADANIE REKLAMACJI

Wszystkie produkty dostępne w Sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta.

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@chwalipietka.pl można ją również złożyć drogą pocztową na adres sklepu stacjonarnego Chwali Piętka ul. Kościuszki 33g, 23-400 Biłgoraj.

Klient, reklamujący rzecz z tytułu rękojmi, jest zobowiązany odesłać wraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym wadliwy produkt na adres sklepu stacjonarnego Chwali Piętka ul. Kościuszki 33g, 23-400 Biłgoraj. Rzecz powinna być czysta, sucha, odesłana w sztywnym pudełku. Przesyłka z reklamacją może zostać wysłana Pocztą polska lub kurierem. Sklep nie przyjmuje paczek wysyłanych za pobraniem. Koszt wysyłki towaru ponosi Klient.

Reklamację Klient może zgłosić w ciągu miesiąca od zauważenia wady, a czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

W przypadku uzasadnionej reklamacji sklep zobowiązuje się usunąć usterkę lub wymienić wadliwy produkt na nowy. W przypadku braku towaru Sklep zaoferuje klientowi inny, dostępny produkt lub zwróci równowartość ceny produktu.

Kliknij aby pobrać formularz reklamacji

Reklamacji nie podlegają:

  1. Wady jawne widoczne w momencie otrzymania zamówienia, które nie zostały niezwłocznie zgłoszone,
  2. Uszkodzenia mechaniczne produktu, np. starcie podeszwy butów, zarysowania powstałe w wyniku użytkowania itp, czy oderwania cekinów, dżetów, aplikacji na tkaninie.
  3. Naturalne zużywanie się produktów,
  4. Przemoczenia
  5. Odbarwienia

Ewentualne zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na wskazane w formularzu konto.

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny tel. +48 728133912 lub mailowy.